مراکز خرید مشهد

این مرکز خرید در چهار راه شهدا قرار گرفته است و محدوده ی وسیعی را به خود اختصاص داده است. ساختمان های این بازار چهار طبقه است و در طبقه دوم آن مراکز تجاری عمده و دفاتر بازرگانی قرار دارند. در طبقه منهای دو آن تاسیسات بازار و پارکینگ واقع شده است. در غرفه‌ها و مغازه‌های موجود در این مکان انواع پوشاک، سوغات، زیور آلات اجزا و عناصر و نمادهای مذهبی و لوازم و احتیاجات گردشگران ارائه می گردد. شما می توانید در سفر خود به مشهد با تور مشهد یک روز و یا شاید دو روز کامل خود را صرف گشتن در این مرکز خرید بکنید و اوقات خوشی را در سفر خود سپری کنید.

 بازار مرکزی

جاذبه های گردشگری مشهد

تور مشهد آبشار اخلمد

آبشار اخلمد مشهد در شهرستان چناران واقع در خراسان رضوی می باشد و قدمتی چند هزار ساله دارد. این آبشار در دره ای بین کوه های بینالود قرار گرفته است و دارای منظره ای بسیار زیبا می باشد. در این منطقه گیاهان فروان و باغات میوه نیز به چشم می خورد که توجه گردشگران تور مشهد را به سوی خود جلب می کند. برای رفتن به آبشار اخلمد ابتدا باید از میان یک آبشار با ارتفاع 23 متر عبور کرد تا به آبشار اصلی اخلمد که تقریبا 40 متر ارتفاع دارد رسید. این آبشار در یک کیلومتری آبشار اولی قرر دارد و آبشار سوم و چهارم هم در بالای این آبشارها قرار گرفته است. روستای اخلمد نیز در ۸۴ کیلومتری این شهر مقدس و در امتداد جاده مشهد قوچان قرار دارد که دارای باغ‌های زیبا و پر از میوه های لذیذ مانند سیب و گلابی می باشد. محصولات این منطقه حتی در میان مردم مشهد هم زبان زد است. گردشگران تور مشهد با رفتن به روستای اخلمد و آبشار آن می توانند لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند و از سفر خود لذت ببرند.

تور مشهد آبشار اخلمد

تور مشهد پارک جنگلی شاندیز

پارک جنگلی شاندیز مشهد در شهر گردشگری شاندیز در 15 کیلومتری غرب شهر مشهد مقدس در استان خراسان رضوی قرار دارد. این پارک جنگلی در یک منطقه ییلاقی قرار گرفته است که دارای منظره طبیعی بی نظیر و فضای سبز زیبایی می باشد که توجه گردشگران تور مشهد را به سوی خود جلب می کند. علاوه بر این یک رودخانه در این پارک وجود دارد که زیبایی آن را دوچندان کرده است. گردشگران می توانند اوقات خوشی را در کنار رودخانه سپری کنند و از آرامش این منطقه نهایت لذت را برند.

تور مشهد پارک جنگلی شاندیز

هتل های لوکس مشهد

 تور مشهد هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر مقدس است که در خیابان امام رضا (ع) بین خیابان 24 و 26 واقع شده است. این هتل تا فرودگاه یک ربع (با ماشین) و تا حرم نیز 15 دقیقه پیاده فاصله دارد. این هتل متشکل از 25 طبقه و دارای نمایی شیشه ای است که در سال 1390 افتتاح شد.

تور مشهد هتل مجلل درویشی

تور مشهد هتل مجلل درویشی

از امکانات این هتل می توان به رستوران , سالن صبحانه خوری , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , کافی شاپ , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , فست فود در یک فضای سرسبز به وسعت 800 متر مربع , مجموعه آبی و... اشاره کرد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و به راحتی با یک پیاده روی کوتاه برای زیارت به حرم بروند.

تور مشهد هتل مجلل درویشی

تور مشهد هتل مجلل درویشی


تور مشهد هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی از هتل های 5 ستاره مشهد مقدس می باشد که متشکل از 20 طبقه و 600 واحد می باشد. این هتل بین المللی 60 هزار مترمربع وسعت دارد و دارای 20 اتاق سینگل , 60 اتاق پرنسس روم , 100 سوئیت و 400 اتاق دبل می باشد.

تور مشهد هتل قصر طلایی

 

تور مشهد هتل قصر طلایی

از امکانات هتل قصر طلایی مشهد می توان به رستوران های بین المللی با انواع غذاهای لذیذ سنتی و دریایی , استخر , سونا , سالن بدنسازی , اتاق بازی برای کودکان و... اشاره کرد که مسافران عزیز تور مشهد اردیبهشت 95 با اقامت در این هتل می توانند به صورت رایگان از این امکانات استفاده کنند.

تور مشهد هتل قصر طلایی

در این هتل برای فرزندان دلبند زائران محوطه ای در نظر گرفته شده است که دارای مربیان باتجربه ای می باشد تا ازفرزندان شما مراقبت کنند تا شما با خیالی اسوده به حرم و یا خرید بروید. برای مسافران تور مشهد این هتل می تواند محل مناسبی برای اقامت باشد.

تور مشهد هتل قصر طلایی

هتل های مجلل قشم


hotel apadana qeshm

هتل آپادانا قشم هتلی زیبا و تمیز می باشد و خدماتی ویژه را برای میهمانان و مسافران خود در نظر گرفته است که این خدمات را توسط کادر حرفه ای خود با ارائه تنوع غذاهای با کیفیت در رستوران هتل و ارائه خدمات برای رفاه حال میهمانان و مسافران می باشد و پذیرای میهمانان می باشد همینطور هتل آپادانا قشم در بهترین منطقه و مرکز قشم قرار گرفته است که برای رسیدن به مراکز خرید و تفریحی نهایتا 10 دقیقه با اتومبیل از هتل آپادانا قشم فاصله دارد. هتل آپادانا قشم یک کافی شاپ هم دارد که می توانید اوقات خوبی در این کافی شاپ سپری کنید.


تور قشم هتل آلاله

هتل آلاله قشم از هتل های 3 ستاره این جزیره است که از نظر جغرافیایی دارای موقعیت مناسبی است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و اسکله تفریحی درگهان قشم قرار دارد. همچنین اتاق های این هتل رو به دریا هستند و مسافران عزیز تور قشم که در این هتل اقامت دارند می توانند از دیدن چشم انداز بی نظیر آن نهایت لذت را ببرند. هتل آلاله در نزدیکی مرکز خرید دو دلفین , مروارید , اطلس , ایران مال , پرشین گلف و... واقع شده است و گردشگران تور قشم تابستان 95 با یک پیاده روی 5 دقیقه ای از هتل به سمت این مراکز خرید می توانند هر آنچه را که نیاز دارند از این بازارها تهیه نمایند.

 

مناطق دیدنی قشم


تنگه عالی محمد قشم در نزدیکی تنگه چاهکو به دلیل عملیات و پدیده های زمین به شکل دیوارهایی نمایان در این تنگه به وجود آمده که به آن تنگه آب نما نیز می گویند . تنگه عالی محمد قشم در بخش غربی جزیره در روستای چاهو قرار دارد ، افرادی که با تور قشم به دیدن این جاذبه های طبیعی می روند گیاهان زیادی را در این تنگه مشاهده می کنند که نشان دهنده وجود آب بسیار در این مکان می باشد . قسمت شمال شرقی گنبد نمکی نمکدان به تنگه عالی محمد قشم می رسد . مسافران تور قشم اردیبهشت 95 آنچه در این تنگه می بینند گسل و دره های کوچک و بزرگ متعدد می باشد .


پارک زیتون قشم از مکان های دیدنی قشم می باشد و جز بهترین پارک های این جزیره محسوب می شود و از لحاظ موقعیت مکانی در 2 کیلومتری جاده ساحای جنوبی به طرف غرب قرار دارد و نمایی زیبا از دریا قابل رویت است . پارک دارای امکانات ورزشی و تفریحی می باشد که به منظور ارتقا بستر گردشگری تور قشم فراهم شده است . امکانات پارک زیتون قشم عبارتند از زمین های ورزشی فوتسال،بسکتبال،والیبال ساحلی، رستوران ها که شما می توانید در رستوران های آن انواع غذاهای دریایی را میل کنید . در این پارک اجرای موسیقی زنده بومب و سنتی را می توان مشاهده کرد و مسافران تور قشم تعطیلات اردیبهشت 95 می توانند انواع محصولات صنایع دستی را به عنوان سوغاتی در پارک زیتون قشم خریداری کنند.