بازارهای آنتالیا

فروشگاه ای زنجیره ای کاپا 

فروشگاههای زنجیره ای کاپا مجموعه فروشگاههائی هستند که بیشتر مسافرین  تور آنتالیا تعطیلات مرداد 95در غرب کشور ترکیه  به تعداد 20 فروشگاه گسترش یافته اند. این فروشگاهها زیر مجموه گروه انگلیسی تسکو (Tesco group ) می باشند.این مجموه در شهر آنتالیا دارای 7 فروشگاه می باشد که عموما برای راحت بودن مسیر گردشگران تور آنتالیا در مرکز شهر آنتالیا قرار دارند

در این مجموعه فروشگاهها طیف گسترده ای از انواع محصولات خانگی مورد نیاز روزانه  گردشگران تور آنتالیا تعطیلات شهریور 95تا انواع مواد عذائی مبلمان کیف کفش لباس لوازم بقی الکتریکی صوتی و تصویری و صدها نوع جنس دیگر در این مرکز ارائه میگردد.گردشگران تور آنتالیا می توانند از این مرکز خرید کنند.

این فروشگاهها نیز همانند سایر فروشگاههای زنجیره ای و هایپر مارکتهای ترکیه دارای انواع رستورانها سینما تئاتر و سایر امکانات تفریحی و گردشی  برای عموم و الخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد.

فروشگاه ای زنجیره ای کاپا

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا می باشد . گردشگران تور آنتالیا می توانند علاوه بر خرید از دیگر امکانات این مرکز نیز استفاده کنند . از امکانات این مرکز خرید برای مسافران  تور آنتالیا تعطیلات شهریور 95می توان به : سالن نمایش فیلم ، زمین بازی برای کودکان ، زمین بولینگ ، کافی شاپ ، رستوران و ... اشاره کرد .

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

غذاهای رستوران های مرکز خرید اوزدیلک از بهترین غذاهای ترکی می باشد و همچنین در این رستوران ها غذاهای بین المللی نیز برای مهمانان  تور آنتالیا تعطیلات تابستان 95سرو می شود . مراکز خرید اوزدیلک از مراکز خرید زنجیره ای می باشد . ارائه خدمات خوب به مشتریان  تور آنتالیا مرداد 95 و کیفیت خوب اجناس باعث شده تا خریداران از این مرکز راضی خرید کنند.

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید میگروس آنتالیا

این مرکز خرید یکی از مراکز خرید بین المللی سوئیسی   تور آنتالیا مرداد 95می باشد . این مجموعه بی نظیر دارای 470 فروشگاه می باشد و انواع مختلفی از برندها و محصولات مختلف در تنوع های گوناگون را می توان در این مرکز پیدا نمود . این مجموعه دارای امکانات خاصی برای مسافرین  تور آنتالیا تعطیلات تیر 95 می باشد که از جمله می توان به : 150 عدد انواع رستوران و کافی شاپ ، مراکز فرهنگی و ورزشی متعدد ، مراکز تفریحی مخصوص کودکان و بزرگسالان و ... اشاره کرد . 

مرکز خرید میگروس آنتالیا

مجموعه مرکز خرید میگروس دارای شعبات مختلف نیز می باشد که علاقه مندان به خرید می توانند در تور آنتالیا از این مراکز دیدن کرده و مایحتاج خود را تهیه کنند .

رستوران تاپ کباب آنتالیا

رستوران تاپ کباب آنتالیا

رستوران های آنتالیا برای شکم بازهای عاشق غذا، و مسافران تور آنتالیا کاملاً ایده آل هستند. غذاهایی که نسبت به دیگر مناطق توریستی ارزان تر هم هستند و قرار نیست مبلغ زیادی بابت غذا در رستوران های آنتالیا پرداخت نمایید. تنوع غذایی  باعث خواهد شد که هر نوع غذایی که در ذهن شما است، در یک تور آنتالیا تابستان 95  رستوران گردی در آنتالیا بتوانید پیدا کنید. از غذاهای ترکی مثل کباب ترکی، شیش کوفته، تاندیر کباب، تا غذاهای دریایی و مدیترانه ای مثل شوربا، پیده، دلمه آدانا و... در آنتالیا پیدا می‌شود.

مگه میشه به یکی از شهرهای ترکیه سفر کرد و کباب نخورد ؟! ان هم کباب ترکی که بهترین و خوشمزه ترینه. رستوران تاپ کباب  یکی از رستوران های خوب آنتالیا است که انواع کباب هارو سرو میکنه که واقعا خوشمزه و هیجان انگیزن. توریست تور آنتالیا موقع سفارش سوپ یادتون نره چون سوپش هم خیلی خوشمزه است. تور آنتالیا تعطیلات مرداد 95

 

رستوران تاپ کباب آنتالیا

 

رستوران تاپ کباب آنتالیا

رستوران تاپ کباب آنتالیا

 

رستوران ایرانی در آنتالیا

رستوران حسن آقا آنتالیا

غذا در آنتالیا ارزان است و پیش‌خدمت‌ها خوش‌اخلاق در خدمت میهمانان  تور آنتالیا تعطیلات مرداد 95 غذاهای دریایی این شهر ساحلی خوش‌مزه‌اند، اما معروف‌ترین غذا، سالادی است به اسم پیاز که با لوبیای پخته، سیر، گردو، روغن زیتون و پیاز درست می‌شود. شیش‌کوفته، تاندیر کباب و انواع غذاهای مدیترانه‌ای سرد با روغن زیتون، از دیگر غذاهای محبوب آنتالیا هستند.مسافران عزیز تور آنتالیا  و    تور آنتالیا تابستان 95    و  تور آنتالیا تعطیلات تابستان 95که قصد دارند در رستوران های ایرانی غذا صرف کند می توانند به رستوران حسن اقا سری بزنند.

از جمله رستوران های آنتالیاست که غذاهاش رو تو باغ سرو می کنه و غذاهاش شامل کوفته و مخلوط کبابی و غذاهای گیاهیه. مسافرانتور آنتالیا تعطیلات شهریور 95  اگه آخر شب به این رستوران سر بزنید، از موسیقی زنده هم لذت خواهید برد. 

 

رستوران حسن آقا آنتالیا

رستوران حسن آقا آنتالیا

رستوران حسن آقا آنتالیا