هتل داو پالاس دبی

 

هتل داو پالاس دبی یک هتل مدرن و شیک پنج ستاره می باشد که در قلب بر دبی (Bur Dubai)، منطقه‌ی مسکونی درجه یک دبی، واقع شده است. مرکز خرید مشهور برجمان (Bur Juman Center) که پوشاک و جواهرات طراحان معروف را عرضه می‏کند، در چندقدمی هتل است و فقط 5 دقیقه رانندگی تا مرکز تجارت جهانی (World Trade Center) و 25 دقیقه تا فرودگاه بین‏ المللی دبی فاصله است. خیابان کامپیوتر (Computer Street) و تعداد زیادی رستوران درجه یک در اطراف هتل است.

 رستوران‌های این هتل 5 ستاره انواع غذاهای آسیایی و اروپایی را سرو می‏کنند و فضای داخلی شیک و خدمات عالی رستوران تجربه ه‏ای بی‌نظیر برای مهمانان تور دبی شهریور 95 فراهم می‌کند. امکانات رفاهی، مهمان‏ نوازی دلپذیر و موقعیت مکانی بسیار خوب این هتل، آن را به اقامت‌گاهی ایده‌آل برای سیاحت و کشف شکوه دبی تبدیل کرده است. هتل لابی با آسانسور نیز دارد. خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‏شویی هم برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

اتاق‏های هتل داو پالاس مجهز به سیستم تهویه‌ی مطبوع هستند و با ترکیب سبک سنتی عربی با امکانات امروزی، محیطی لوکس و راحت در اختیار مهمانان تور دبی قرار می‏دهند. حمام، تلویزیون و مینی ‏بار ,سیتم تهویه مطبوع از امکانات هر اتاق‏ است که این هتل در مجموع 282 اتاق دارد.همچنین سالن بدنسازی مجهز هتل در اختیار مهمانانی است که در تور دبی تعطیلات شهریور 95 به سلامت خود اهمیت می‏دهند.

 

 

هتل رامادا کنتینینتال دبی

 

هتل رامادا کنتینینتال دبی یکی از بهترین هتل چهار ستاره دبی می باشد که از نظر کیفیت در درجه عالی قرار دارد. این هتل در موقعیتی مناسب در شهر دیره قرار گرفته است و به دریا بسیار نزدیک می باشد. فاصله ی هتل رامادا تا فرودگاه بین المللی فقط 10 دقیقه می باشد .موقعیت هتل نسبت به مرکز شهر و مکانهای تجاری بسیار مناسب بوده است و امکان دسترسی به تمام نقاط شهر از این هتل در تور لحظه آخری دبی  فراهم شده است.اتاق های هتل رامادا کنتینینتال استاندارد،لوکس و دارای 27 سوئیت بوده که همگی بسیار شیک و زیبا تزئین شده و از تمامی لوازم راحتی برخوردار می باشند.

 

 این هتل بسیار آرام ،راحت و ساکت می باشد و در مکان دنجی واقع شده است .از جمله خدماتی که در هتل رامادا برای گردشگران تور دبی مرداد 95 ارائه می شود می توان به این موارد اشاره کرد:

سالن آرایشگاه ، فروشگاه هدایا وسوغات که هر گردشگر معمولا به آن احتیاج دارد , خدمات خانه داری ، کفش و واکس ،لباسشویی ، اتوکشی ,  صرافی و مرکز کپی , استخر روباز، ورزشگاه و یک رستوران ممتاز. نمای زیبای این هتل و نور پردازی آن در شب بسیار خودنمایی می کند و همچنین فضای بیرونی آن بسیار دلنواز و آرامش بخش در تور دبی شهریور 95  می باشد.

 

هتل پارک شالیمار دبی

 

هتل پارک شالیمار دبی یکی از هتل های با کیفیت دبی است که می توانید با کمترین قیمت ممکن در دبی رزرو کنید. این هتل در فاصله چند صد متری بازار طلای دبی و در منطقه تجاری دیره واقع شده است.هتل پارک شالیمار دارای 68 اتاق است که هر کدام به سیستم تهویه ی مطبوع و تخت راحت مجهز اند.از امکانات خوب هتل وجود یک صرافی است که می توانید از خدماتش بهره مند باشید. اگر دوست داشته باشید دبی را به طور شخصی و با خودرو بگردید می توانید از خودروهای کرایه ای هتل پارک شالیمار در تور دبی 95  استفاده کنید.

از جمله امکاناتی که این هتل به توریست های تور دبی ارائه می دهد شامل :

خدمات لباس شویی و اتوکشی , رستوران,تراس,دستگاه خود پرداز , تلویزیون، تلفن و سرویس بهداشتی و... می باشد. فاصله این هتل از فرودگاه بین المللی دبی در حدود 6 کیلومتر است. این هتل از ساحل های شهر فاصله چندانی ندارد و به آسانی می توان خود را به ساحل دبی رساند.

 

 

معبد راجانادا بانکوک تایلند

 

یکی از دیدنی های معروف بانکوک معبد راجانادا بانکوک می باشد که جزو معابد غیر معمول شهر بانکوک به شمار می رود و از بالا نمای بسیار زیبایی در تور لحظه آخری تایلند دارد. این معبد در بانکوک به دلیل طراحی بسیاز زیبایش در تور تایلند شهریور 95  شهرت دارد. معابد و عبادتگاه های مختلفی در گوشه و کنار این معبد قرار دارند که معماری های آنها با یکدیگر متفاوت است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند . از آنجا که این مکان مکانی مذهبی و مملو از انرژی های مثبت است بیشتر بازدید کنندگان آرامش بسیار خوبی در داخل معابد احساس می کنند . همه گردشگران تور تایلند هنگام بازدید از این محل کفش های خود را در می آورند و به سمت محراب عبادت می روند . در این مکان مجسمه بودا در گلدان عتیقه تیره رنگی قرار دارد . معبد راجادانا بازار مشهوری دارد که در ان طلسم و جادو های بودایی و معجون های عشق در اندازه ها شکل ها و فرم های مختلف می فروشند. همچنین در اطراف این معبد هتل های مختلف با قیمت های متنوع در تور تایلند تعطیلات مهر 95 وجود دارند.

 

 

معبد راجانادا بانکوک تایلند

 

مرکز خرید پنین سیلا پلازا بانکوک

مرکز خرید پنین سیلا پلازا بانکوک یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک است که به سبک معماری فرانسوی و بسیار بزرگ و لوکس می باشد. یکی از رستوران های معروف بانکوک به نام provence در این مرکز خرید واقع شده است که در تور تایلند تعطیلات شهریور 95 هم می توانید از با کیفیت ترین اجناس بانکوک در یک روز خرید کنید و هم در بهترین رستوران بانکوک غذا میل کنید.این مرکز خرید در 4 طبقه دارای قسمتهای مختلفی می باشد که شامل 70 بوتیک کوچیک با اجناس با مارک های معروف , فروش جواهرات مثل الماس های لوکس, سنگ کریستال ,عتیقه جات و نقره جات , فروش انواع و اقسام پارچه و لباس ,کیف و کفش و لباس های زنانه و ... می باشد.رستوران این مرکز خرید در کل در تور تایلند تعطیلات تابستان 95 گران قیمت می باشد اما کیفیت غذاها واقعا عالی می باشد و حتی گوشتی که در این رستوران استفاده می شود وارداتی می باشد و هم منوی غذاهای سنتی تایلندی و هم منو غذاهای اروپایی دارد.

 

مرکز خرید پنین سیلا پلازا بانکوک

 

مرکز خرید پنین سیلا پلازا بانکوک