هتل های کیش

هتل ستاره کیش 


هتل ستاره طلایی یکی بلیط کیش بهار 97از هتل های سه ستاره کیش می باشد. قیمت بسیار مناسب و امکانات خوببلیط کیش تابستان 97ی که در اختیار مسافران تور کیش ارائه می دهد و این امر باعث شده خیلی از گردشگران این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنند. هتل ستاره طلایی دارای 42 اتاق و 22 واحد دو خوابه و سه خوابه و 12 وابلیط کیش خرداد 97حد آن تک خوابه می باشد و 8 واحد آن ظرفیت 4 نفره می باشد. امکاناتی که برای مسافران تهیه شده است نظیر نماز خانه, اینترنت, تاکسی سرویس, کافی شاپ, رستوران و... بلیط کیش اردیبهشت 97می باشد. پرسونل هتل طلایی کیش تلاش می کنند شرایطی ایده آل و مطلوب برای آرامش و آسایش مسافران و گردشگران در طول مدت اقامتشان دارند ایجاد کنند تا در جزیره زیبای کیش بهترین خاطرات به یاد ماندنی را داشته باشند.


هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا یکی از هتل هایی است تازه تاسیس کیش می باشد که در سال 93 بهرهبلیط کیش بهار 97 برداری رسیده است و رده ی هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد. مدیریت هتل پرسنل بسیار مجربی را برای فراهم کردن رفاه مسافران تور کیش و گردشگران استخدام کرده است. این هتل دارای 4 طبقه می باشد و طراحی لوکسی برای اتاق ها در نظر گرفته شده است. اگر شما قصد خرید داشته باشید فاصله تا مراکز خرید پردیس 3 دقیقه با ماشین, فاصله تا مرکز خریبلیط کیش خرداد 97د مروارید 5 دقیقه با ماشین فاصله تا پلاژ ساحلی بانوان شهر 10 دقیقه, فاصله تا مبلیط کیش تابستان 97رکز خرید مرجان 6 دقیقه با ماشین میباشد. از امکانات این هتل شامل بسته آرایشی وبلیط کیش اردیبهشت 97 بهداشتی,یخچال, تلوزیون LCD, سیستم تهویه مطبوع, تلوزیون, سرویس بهداشتی ایرانی, حمام, سرویس بهداشتی فرنگی, اینترنت در اتاق, تلفن و ... می باشد.  


هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش یکی از هتل های سه ستاره کیش می باشد که در زمینی بلیط کیش بهار 97به مساحت 5000 متر مربع بنا شده استطراحی این هتل برگرفته شده از سبک معماری دوره هخامنشیان می باشد. مساحت لابی هتل 1000 متر مربع است و دارای 3 طبقه و 72 اتاق به همراه امکانات رفاهی برای اقامت گردشگران و مسافران تور کیش فراهم شده است. مراکز خرید پردیس 1 و 2 و بازارچه مریم و بازار عربها در نزدیکی این هتل قرار دارد و فاصله زمانی این هتل تا اسکله تفریحی 5 دقیقه با ماشینبلیط کیش اردیبهشت 97 و 15 دقیقه پیاده روی می باشد. امکانات رفاهی هتل شامل پارکینگتراس, آسانسور, روزنامه, نمازخانه, تلویزیون در لابیصندوق امانات, لابیکافی شاپ, رستوران, پذیرش 24 ساعته, لاندری,خشکشوییبلیط کیش خرداد 97, خدمات بیدار باش, دستگاه واکسبلیط کیش تابستان 97 کفشسرو صبحانه در اتاق نهار در اتاق, اجاره ماشین, تبدیل ارزفکساتاق چمدان و...را میباشد.



هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش و در رده ی هتلبلیط کیش تابستان 97 های سه ستاره کیش قرار دارد و دارابلیط کیش بهار 97ی فضای دنج و آرامش بخشی است. این هتل در خیابان جهان واقع شده است و یکی از هتل های ساحلی جزیره کیش به شمارمی آید. هتل سیمرغ دارای 80 واحد ویلایی به همراه امکانات رفاهی و بهداشتی را برای اقامت مسافران و گردشگران تور کیش تدارک دیده شده است. هتل سیمرغ کیش در فاصله کمی تا بازار مرجان و پارک ساحلی سیمرغ واقع شده است و 13 دقیقه فاصله زمانی تا فرودگاه  دارد که یکی از بهترین محاسن این هتلبلیط کیش اردیبهشت 97 به شمار می آید .  امکانات این هتل نظیر تلویزیون,پارکبلیط کیش خرداد 97ینگ, نماز خانه و اینترنت, پذیرش 24 ساعته, فکس, اتاق چمدان و... می باشد.


هتل پارس نیک کیش

هتل سه ستاره پارس کیش فعالیت خود را در سال 1394بلیط کیش بهار 97 شروع کرداین هتل در نزدیکی میدان امیر کبیر و بلور دریا واقع شده است. ساختمان هتل دو طبقه می باشد و 37 واحد اتاق به همراه تمام امکانات رفاهی برای گردشگران و مسافران تور کیش فراهم شده است و لازم به ذکر است که قیمت اقامت در هتل پارس نیک بسیار مناسب بوده و یکی از محبوب ترین اقامتگاه ها برایبلیط کیش اردیبهشت 97 مسافران به شمار می آید. بازارهای ونوس مروارید و زیتون از جمله مراکز خرید نزدیک به این هتل می باشد و شما می توانید به راحتی به این مراکز دسترسی پیدا کنید.سیستم تهویه هوای مطبوع,  اینترنت, زمین تنیس, تاکسی سبلیط کیش خرداد 97رویس, مینی بار,  یخچال و تلویزیونبلیط کیش تابستان 97 داخل اتاق از جمله امکانات رفاهی در این هتل می باشد.

بهترین اماکن دیدنی استانبول

هتل آریان کیش

هتل آرین کیش در سال 1378 ساخته شده است,بلیط کیش بهار 97 ساختمان هتل دو طبقه می بابلیط کیش فروردین 97شد و 67 واحد اتاق برای اقامت مسافران تور کیش دارد. هتل آرین یکی از مناسب ترین هتل ها برای اقامت مسافران تور کیش می باشد هتل  چهار ستاره آریان کیش از موقعیت مکانی مناسبی خوبی برخوردار می باشد بطوری که از شربلیط کیش اردیبهشت 97ق به بازار پانیذ و پردیس و از طرف جنوب به بازار مروارید می رسد. از امکانات این هتل می توان رستوران,بلیط کیش تابستان 97 کافی شاپ, بیلیارد, اینترنت, روم سرویس, اجاره ماشین, خدمات ترانسفربلیط کیش خرداد 97 فرودگاهی و ... نام برد.


هتل هلیا کیش

هتل سه ستاره آرامش کیش در سال 1390 تاسیس شد, این هتلبلیط کیش بهار 97 دارای دو ساختمان در کنار هم می باشد و 67 واحد اتاق برای اقامت  مسافران تور کیش می باشبلیط کیش فروردین 97د. مرکز خرید زیتون و ونوس قرار دارد و در نزدیکیبلیط کیش اردیبهشت 97 اسکله تفریحی و مرکز ورزشهای دریایی واقع شده است و تا فرودگاه 20 دقیقه فاصله زمانی دارد. امکانات رفاهیبلیط کیش خرداد 97 در این هتل شامل رستوران, کافی شاپ, استقبال فرودگاهی, بلیط کیش تابستان 97خشکشویی, اینترنت و... می باشد.


هتل تماشا کیش

از جمله هتل های سه ستاره کیش می باشد کهبلیط کیش فروردین 97 با قیمت مناسب و امکانات بلیط کیش بهار 97رفاهی خوبی که ارائه می دهد و محبوبیت زیادی بین مسافران تور کیش  دارد. این هتل در سال  1377 بنا شده است, ساختمان هتل دو طبقه می باشد و دارای 62 واحد اتاق می باشد. مرکز خرید زیتون و سارینا در نزدیکی این هتلبلیط کیش اردیبهشت 97 قرار دارد و تا پارک دلفین 8 دقیقه و تا فرودگاه  10 دقیقه فاصله زمانی دارد. لابی, کافی شاپ, رستوران, اینترنت در لابی, تاکسی سرویس, خشک بلیط کیش خرداد 97شویی, ترانسفر رایگان, فرودگاهی,بلیط کیش تابستان 97 سشوار, یخچال, سیستم تهویه هوا و... دیگر خدمات می باشد.


هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش از هتل هابلیط کیش تابستان 97ی مجهز و لوکس بلیط کیش بهار 97جنوب کشور می باشد که در فروردین ماه سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. ساختمان این هتل در 9 طبقه بنا شده و 144 واحد اقامتی مطابق با استاندارد های روز صنعت هتلداری، در طبقات دوم تا نهم قرار گرفته اند. همچنین رستوران هتل پنج ستاره ویدا در طبقه اول واقع شده است وبلیط کیش اردیبهشت 97 با طبخ انواع غذاهای ایرانی آماده ارائه خدمات به گردشگران گرامی تور کیش می باشد. موقعیت بلیط کیش خرداد 97مکانی هتل ویدا به دلیل واقع بودن در بلوار موج، به گونه ای است که به دانشگاه صنعتیبلیط کیش فروردین 97 شریف پردیس بین الملل به آسانی دسترسی دارد. علاوه بر آن تا ساحل دریا نیز حدود 1.5 کیلومتر فاصله دارد.

 

هتل ویدا کیش



هتل اسپادانا کیش

هتل دو ستاره اسپادانا در سال ۱۳۷۹بلیط کیش بهار 97 واقع در بلوار ایران کیش به بهره برداری رسید و در بهمبلیط کیش فروردین 97ن ماه سال ۱۳۹۴ به طور کامل بازسازی شد، تیپ هتل به صورت ویلاهای یک طبقه می باشد که دارای چند پله است.این مجموعه به صورت هتل آپارتمان و سوئیتهای ساحلی میباشد. هتل 3 ستاره اسپادانا کیش با ارائه ی خدماتی چون : یخچال، تلویزیونبلیط کیش تابستان 97، سوئیت، رستوران، ترانسفر فرودگاهی، نمازخانه، لابی، کافی شاپ، بیلیارد و.. در خدمت میهمانان گرامی تور کیش می باشد.رستوران و کافی‌شاپ هتل اسپادانا با انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های لذیذ، از شما پذیرایی می‌کند و اوقات شیرینی برای‌تان می‌سازد. علاوه بر این فضای سبز هتل هم برای گردش و پیاده‌روی دلپذیر شما و همراهان‌تان آماده است؛ پس از تفریح، می‌توانید در همین محوطه سری هم به چایخانه و سفره‌خانه‌ی سنتی هتل بزنید که در آلاچیق‌هایی زیبا بنا شده است. نزدیک بودن هتل اسپادانا به مراکز تفریحی و خریدبلیط کیش خرداد 97، از دیگر امتیازات این هتل می باشد.بلیط کیش اردیبهشت 97 هتل اسپادانا نزدیک به پلاژ بانوان، دانشگاه آزاد، بولینگ مریم و صداو سیما می باشد.

 

هتل اسپادانا کیش

دیدنی های استانبول

خیابان استقلال استانبول

خیابان استقلال یکی از خیابان های تور استانبول فروردین 97منتهی به میدان تکسیم استانبول است. این خیابان کتور استانبول تابستان 97ه بیش از 3 کیلومتر طول دارد در منطقه بی اوغلو در بخش اروپایی استانبول قرار دارد و یکی از معروفترین خیابان های استانبول می باشد. در ابتدا نام این خیابان، خیابان کبیر بود که پس از انقلاب ترکیه به استقلال تغییر یافت. علت معروفیت این خیابان قرار داشتنتور استانبول بهار 97 تعداد زیادی رستوران، کافه، فروشگاه و مسجد در آن است که هرروزه تعداد زیادی از شهروندان استانبول و مسافران تور استانبول را به خود جذب می کند. یک تراموا از ابتدای این خیابان تا میدان تکسیم وظیفه جا به جایی مسافران راتور استانبول اردیبهشت 97 برعهده دارد. گفته می شود در روزهای آخر هفته روزانهتور استانبول خرداد 97 سه میلیون نفر از این خیابان عبور می کنند.

خیابان استقلال استانبول


پارک امیرگان استانبول

در قسمت اروپایی استانبول و در امتداد تنگه بسفر و در منطقه ای به نام تور استانبول بهار 97شیشیلی پارک بزرگی به مساحت 470000 متر مربع به نام امیرگان وجود دارد. امیرگان در اصل باغی متعلق به امیر گون هان فرمانده سپاه صفوی در قرن 17 است که در سال 1930 به مالکیت شهرداری استانبول در آمد. از سال 2005 به بعد هر تور استانبول فروردین 97ساله جشنواره گل لاله در این پارک برگزار می شود که بسیار مورد علاقه مسافران تور استانبول می باشد. پوشش گیاهی پارک بسیار متنوع بوده و شامل انواع گل لاله ، درختان صنوبر، سدر، کاج، سرو، زبان گنجشک، بلوط، ماموت صحرایی، پرسیاوشان و ... می باشدتور استانبول تابستان 97تور استانبول اردیبهشت 97. در پارک سه عمارت تاریخی به رنگ های زرد، صورتی و سفید قرار دارند که از عمارت صورتی برای برگزاری مراسم ازدواج و از عمارت سفید به عنوان رستوران و تریا استفاده می شود. همتور استانبول خرداد 97 چنین در پارک امیرگان یک زمین بازی برای کودکان و دو دریاچه مصنوعی بسیار زیبا وجود دارند.

پارک امیرگان استانبول


میدان بایزید استانبول

میدان بایزید یکی از معروفترین میدان های تور استانبول فروردین 97استانبول است. در مقابل این میدان درب اصلی دانشگاه استانبول و در کنار آن بازار کتاب های قدیمی قرار دارد. بازار بزرگ استانبول در کنار این میدان و بازار ادویه دتور استانبول بهار 97ر امتداد آن قرار دارند که هر دوی این بازارها از بازارهای مهم شهر استانبول محسوب می شوند. در زمان رومی ها نام این میدان تاوری و در زمان بیزانس با نام تئودوسیوس نام گذاری شد و از دوران عثمانی به بعد با نام بایزید شناختتور استانبول اردیبهشت 97ه می شود. در زمان محمود تور استانبول خرداد 97دوم عثمانی در میان این میدان یک برج بلند به طول 85 متر ساخته شد که از آن به عنوان مرکز دیده بانی برای تشخیص آب و هوای شهر و هم چنین فهمیدن محل آتش سوزی استفاده می شد. مسجد و حمام بایزید نیز که هر دو از آثار تاریخی دوره عثمانی به شمار می روند در کنار این میدان قرار دارند. در هنکام صبح کبوترهای خاکستری به میدان بایزید می آیند و عصرها ایتور استانبول تابستان 97ن میدان پاتوق دستفروش های کتب قدیمی است که قطعا برای شما مسافران تور استانبول جذاب خواهد بود.

میدان بایزید استانبول


آب انبار بازیلیکا استانبول

آب انبار بازیلیکاتور استانبول خرداد 97 استانبول در زمان امپراطوریتور استانبول فروردین 97 روم شرق به دستور امپراطور ژوستیین ساخته شده است این ینا در در نزدیکی میدان بازیلیکا می باشد. این بنا دارای 300 ستون قوس دار دارد که طول آن 140 متر طول دارد و 70 متر عرض دارد و ظرفیت نگهداری 100000 تن را دارد. و معروف ترین تور استانبول تابستان 97ستون ها در این بنا تور استانبول اردیبهشت 97سردیس الهه مدوسا می باشد که گفنه می شود شکل قرار گیری این سردیس ها شبیه سبک کشتار الهه مدوسا می باشد. بعد از فتح قسطنطنیه توسط عثمانی ها در این آب انبار بسته شد و تور استانبول بهار 97در سال 1987 بعد از مرمت در آن به روی عموم باز شد و روزانه مسافران تور استانبول برای بازدید از این مکان باستانی زیبا آمده اند.


عمارت ایحلاموراستانبول

یکی از عمارت های  بسیار زیبای استانبول اعمارت ایحلامور استانبول می باشد که تور استانبول فروردین 97در قرن 19 میلادی بنا شده است و در محوطه باغ این بنا انتور استانبول تابستان 97واع پوششتور استانبول اردیبهشت 97 گیاهی و آبنماها و استخر بزرگی موجود می باشد که به آن جلوه زیبایی داتور استانبول خرداد 97ده است در دوره عثمانی این بنا به عنوان اقامتگاه سلاطین و بستگانشان استفاده می شده است.تور استانبول بهار 97 عمارت ایحلامور امروزه به موزه تبدیل شده است و روزانه گردشگران و مسافران تور استانبول برای بازدید ابه خود جذب می کند.

دیدنی های استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول

یکی از مساجد ترکیه ، مسجد سلیمانیه استانبول ترکیهتور استانبول بهار 97 که در واقع در حال حاضر به یکیتور استانبول خرداد 97 از مکان های دیدنی استانبول تبدیل شده است و گردشگران تور استانبول می توانند از این مکان دیدن کنند. این مسجد مجموعه ای از بناها است که شامل مقبره سلیمان و همسرش نیز می شود . مسجد بارگاهی با ستون هایی از سنگ سماق ، گرانیت و مرمر دارد ، در چهار گوشه آن نیز چهار مناره بزرگ قرار گرفته است . چهار مناره به نشانه چهارمین حاکم استانبول بودن سلیمانتور استانبول فروردین 97 با ده بالکن به نشانه دهمین سلطان عثمانیتور استانبول اردیبهشت 97 بودن وی . در داخل مسجد ،اطاق بزرگی وجود دارد،مربع شکل با گنبدی به ارتفاع ۴۷ متر و ضخامتی برابر ۲۷٫۵ متر.نور خورشید به زیبایی از پنجره های رنگ شده دوستتور استانبول تابستان 97 داشتنی به درون می تابد . محراب و منبر از مرمر ساخته شده و کتیبه های خطی بسیاری نیز از خطاطان مشهور عثمانی دیده می شود.

 

مسجد سلیمانیه استانبول


حصار هفت قلعه استانبول

حصار هفت قلعه استانبول در طول گسترش استانبول در زمانتور استانبول خرداد 97 امپراتوری روم شرقیتور استانبول بهار 97 ساخته شده است. این قلعه که از اماکن دیدنی استانبول است، در منطقه فاتح، در نزدیکی ساحل دریای مرمره روی اتوبان ساحلی استانبول قرار دارد که در سال ۱۴۵۸ میلادی به دستور سلطان «محمد دوم» بنا شد. این قلعه در گذشته دروازه باشکوه شهر استانبول بود. در ابتدا این قلعه ۳ برج داشت و در عصر معماری ۴ برج دیگر به آن اضافه شد و تبدیل به قلعه ای مستحکم تور استانبول تابستان 97شد.حصار هفت قلعه دروازه ای بود که بین دو برج مرمر قرار داشت و همچون مدال افتخاری می درخشید. این قلعه مختص تشریفات امپراطور بود و سپاهیان و لشگریان که فاتح از جنتور استانبول فروردین 97گ برمیگشتند، از این دروازه وارد شهر میشدند.ساختار زندان های هفت قلعه بسیار جالب و مستحکم است. این قلعه با وجود اینکه بسیار قدیمی است ولی بسیار ظریف می باشد. موزه ای کوچک در قلعه وجود دارد که می توانید اطلاعاتی در مورد تاریخ قلعه به دستتور استانبول اردیبهشت 97 آورید. این بنا قدیمی ترین موزه فضای باز استانبول است.برای رسیدن به قلعه می توانید از میدان تقسیم وسایل حمل و نقل عمومی را سوار شوید و از ایستگاه با یک پیاده روی کوتاه به قلعه برسید.  در این مکان زیبا امروزه رویدادهای فرهنگی و هنری ، کنسرت ها و انواع برنامه ها برگزار می شود. شرکت در برنامه های مختلفی که در این قلعه های زیبا برگزار میشوند,برای گردشگران تور استانبول بسیار جالب خواهد بود. 

 

حصار هفت قلعه استانبول


پارک آبی دلفین استانبول

 پارک آبی دلفین، بزرگترین پارکتور استانبول خرداد 97 آبی در شهر استانبول است که از سال ۲۰۰۱تور استانبول بهار 97 افتتاح شده. این پارک آبی مجموعه وسیعی از انواع سرسره ها، بازی های آبی و استخرهاست. از انواع سرسره ها می توان به سرسره شاه کبرا، سرسره های جدید کودکان، موشک ( سقوط آزاد )، سرسره های آنوکاندا آبی و مشکی، سونامی تور استانبول اردیبهشت 97و ... اشاره کرد. همچنین در این مجموعه، انواعی از استخرها با عنوان های: استخر جدید کودکان، استخر خانواده، لنگرگاه، استخر کودک، استخر موج و استخر بزرگ به چشم می خورند. از دیگر امکانات و بخش های تفریحی پارک آبی دلفین استانبول استخر واترپولو، والیبال ساحلی، زمین تنیس، اجرای نمایشی دلفین ها و شیرهای دریایی و همچنین امکان شنا کردن با دلفین ها هستند.شما می‌توانتور استانبول تابستان 97ید در این پارک با دلفین‌ها شنا کنید، شیرجه بزنید یا دلفین‌درمانی کنید!تور استانبول فروردین 97 نمایش دلفین‌ها حدود یک ساعت طول می‌کشد و بازدیدکنندگان و گردشگران تور استانبول با آن‌ها عکس می‌گیرند.

 

پارک آبی دلفین استانبول


کلیسای چورا استانبول

این کلیسای تاریخی و شگفت انگیز که در منطقه فاتح استانبول واقع شده است، یکیتور استانبول بهار 97 از شاهکار های دوران بیزانس می باشد.این کلیسا در قرن 16 و در دوران عثمانی که اسلام در ترکیتور استانبول خرداد 97ه رواج داشت به مسجد تبدیل شد و در سال 1948 به عنوان موزه مورد استفاده قرار گرفته تا امروز که پذیراتور استانبول تابستان 97ی بسیاری از گردشگران تور استانبول می باشد و همه ساله گردشگران زیادی را جذب خود میکند. نقاشی های خارق العاده دوره بیزانس در جای جای این کلیسای زیبا دیده میشوند که هرچشمی را به خود جلب میکنند. دکوراسیون داخلی این کلیسا دست نخورده باقی مانده و به این دلیل آن را از سایر کلیساها در تور استانبول منحصر به فرد کرده استتور استانبول اردیبهشت 97 کلیسای چورا به ستور استانبول فروردین 97ه قسمت اصلی: درگاه ورودی وهال، بدنه اصلی کلیسا و قسمت عبادت گاه تقسیم می شود.

 

کلیسای چورا استانبول



پارک گلخانه استانبول

 پارک گلخانه، پارک شهری تاریخی و یکی از قدیمی تور استانبول اردیبهشت 97ترین مکان های واقع در استانبول است. این پارک در طول تپه تور استانبول فروردین 97ی کوچکی بین سرای بورنو، کاخ توپکاپی و چیزمه کاپیسی امتداد پیدا کرده است.بی دلیل نبوده استور استانبول بهار 97ت که این پارک را "گلخانه" نامیده اند؛ در گذشته جهت غرق کردن کاخ توپکاپی در عطر روح انگیز گل های رز و ایجاد چشم اندازی دلپذیر، این مکان به باغِ گل رز تبدیل گشته بود. پارک گلخانه در سال های اخیر تحت نوسازی گسترده ای قرار گرفته است و از بهترین جاذبه های تور استانبول است.حذف باغ وحش، شهر بازی و زمین های پیک نیک باعث افزایش فضای باز پارک شده اند. مسیرتور استانبول خرداد 97 های گردشی دوباره چیده شدند و حوض بزرگ در سبکی مدرن نوسازی شد. با از بین رفتن سازتور استانبول تابستان 97ه های بتنی، پارک چشم انداز طبیعی سال های 1950 اش را باز یافت و درخت هایی که قدمتشان به سال های 1800 بازمیگردد بار دیگر قابل مشاهده شده اند.

 

پارک گلخانه استانبول

دیدنی های استانبول

ساحل ریوا استانبول

ساحل ریوا یکی از سواحلتور استانبول خرداد 97 پر رفت و آمد  در ۴۰ کیلومتریتور استانبول بهار 97 استانبول و  به فانوس دریایی اندولس و سیله ( یک دهکده گردشگری )، بسیار نزدیک بوده و در واقع جزئی از سواحل دریای سیاه است . ساحل ریوا استانبول بخاطر سواحل شنی وسیع آن ، رودخانه های جاری و جنگلهای زیبایش شهرت دارد . این ساحل قبلا مستعمره یونانیان بوده است و امروزه یکی از مناطق توریستی استانبول است که آرامش آن ، روح را نوازش می دهد .در ساحل ریوا استانبول ، چند رستوران کوچک وجود دارد که می توانید ناهار را در آنجا میل نمایید و یک پیک نیک خاطره انگیز در داشته باشید . شما می توانید در قسمت امن ساحل به شنا و سایر ورزشهای آبی بپردازید و یا از بقایای قلعه ریوا عکس های زیبا بگیرید. گردشگران  تور استانبول با رفتن به این ساحل می توانند در میانتور استانبول فروردین 97 سواحل شنی قدم بزنند ، با نشستنتور استانبول اردیبهشت 97 در کنار دریا به آوای گوش نواز آب گوش فرا دهند ، از محیط آرام آن لذت ببرند،عکس هایی زیبا از طبیعت و بقایای قلعه ریوا بگیرند در قسمت هایی که امن هستند به شنا پرداختهتور استانبول تابستان 97 و انواع ورزش های آبی را تجربه کنند.

 

ساحل ریوا استانبول


برج میدن استانبول

برج مِیدِن که به ترکی آن را کیز کولِسی تور استانبول فروردین 97یعنی قلعه دختر می نامندتور استانبول اردیبهشت 97 در جزیره کوچکی واقع در ورودی جنوبی تنگه بسفروس در فاصله 200 متری از ساحل اوسکودار در استانبول ساخته شده است. بر پایه افسانه ای ترکی یک پرنسس در این برج زنگی می کرده است چرا که پیشگویان گفته بودند این دختر بر اثر نیش یک مار از دنیا خواهد رفت. از این رو وی را به این برج برده بودند تا از نیش مار در امان باشد اما سرانجام توسط نیش ماری که به همراه میوه ها به داخل برج آمده بود ازتور استانبول خرداد 97 دنیا رفت. در طول سال ها از این برج به عنوان فانوس دریایی، مرکز گمرک و اقامتگاه افسران بازنشسته نیروی دریایی استفاده شده است. امروزه یک رستوران در طبقه اول و یک بار در قسمت بالایی برج قرار دارند.در سفر به تور استانبول بهار 97تور استانبول می توانید از این مکانتور استانبول تابستان 97 زیبا دیدن کنید. 

 

برج میدن استانبول


کاخ دلما باغچه استانبول

کاخ دلما باغچه واقع در استانبول تور استانبول اردیبهشت 97ترکیه بین سالهای ۱۸۴۳ و ۱۸۵۶، به دتور استانبول بهار 97ستور سلطان عبدالمجید اول، سی و یکمین پادشاه عثمانی، ساخته شده‌است. کاخ دلما باغچه در مساحت ۴۵ هزار متر مربع و در منطقه‌ای با مساحت ۱۱۰ هزار متر مربع بنا شد و از سال ۱۸۸۹ تا ۱۹۰۹ میلادی کاخ دلما باغچه به عنوان مرکز اداری اصلی امپراتوری عثمانی استفاده می‌شده‌ است. تا قبل ازکاخ دلما باغچه، کاخ توپکاپی محل استقرار سلاطینتور استانبول تابستان 97 سلطانی بوده است. معماری کاخ دلما باغچهتور استانبول فروردین 97 برگرفته از دوران باروک، روکوکو و نئوکلاسیک است به همراه ترکیبی از سنت های دوره یتور استانبول خرداد 97 امپراطوری عثمانی. کاخ دلما باغچه دارای 285 اتاق، 6 حمام، 46 هال و 68 توالت است. کاخ دلمه باغچه ی ۶۰۰ متری  با سالن بزرگ و با شکوه اش که با ۵۶ ستون داخل آن و چلچراغ عظیم بلورین بوهمی ۵/۴ تنی که ۷۵۰ لامپای زیبا دارد نمونه ای از شگفتی های معماری در استانبول است و برای این گردشگران تور استانبولو توریست هایی که به تاریخ و تمدن عثمانی علاقمند اند مکان جذاب و به یاد ماندنی است.

 

کاخ دلما باغچه استانبول


موزه سدبرک حانیم استانبول

این مجموعه زیبا و تاریخی یکی از تور استانبول تابستان 97مهمترین و زیباترین موزهتور استانبول بهار 97 های موجود در شهر استانبول است موزه سدبرک حانیم در سال ۱۹۸۰درمنطقه تاریخی آذری ها بنا شد. درست درمقابل تنگه زیبای بسفرتاسیس شد و به نوعی همانند بقیه موزه های استانبول، جلوه گر و گویای تمدن وفرهنگ غنی و تاریخی مردم کشور ترکیه است.موزه سدبرک حانیم یکی از جاذبه های دیدنی شهر تاریخی استانبول است و علاقمندان بسیاری سالانه از سراسر جهان از آن بازدید تور استانبول خرداد 97می کنند. این موزه، اولینتور استانبول اردیبهشت 97 موزه‌ خصوصی ترکیه و استانبول نیز تور استانبول فروردین 97شناخته می شود.موزه سدبرک حانیم و ساختمان سه طبقه بسیار زیبای آن،از آثارباقیمانده ازخانه های قدیمی عثمانی است.به شما هم توصیه می کنیم در سفر به تور استانبول از این مکان دیدن کنید.

 

موزه سدبرک حالیم استانبول



بازار بزرگ استانبول

منطقه‌ای که از بازار بزرگ استانبول شروع می‌شود و به انتهای بازار ادویه ختم می‌شود، به لحاتور استانبول فروردین 97ظ تاریخی مرکز تجارت و خرید و فروش در این شهر بوده و هنوز هم مملو از تجار و بازاریانی است که انواع کالاها را به خریداران عرضه می‌کنند.بازار بزرگ استانبول و بازار ادویه به قدری جذابیت دارد که اگر ساعت‌ها در آن‌ها تور استانبول اردیبهشت 97بچرخید و سیاحت کنید، ذره‌ای احساس خستگی نخواهید کرد. سعی کنید خیابان‌ها و مناطق اطراف بازار را نیز ببینید؛ مخصوصا خیابان نور عثمانیه و مغازه‌های فرش و گلیم، جواهر فروشی و عتیقه فروشی‌های آن. خیابان‌های باریک و نسبتا فرسوده‌ی این منطقه مملو از مغازه‌ها، دکه‌ها و بساط‌ هایی است که هر نوع کالایی را با قیمت‌های مناسب می‌فروشد. خیابان‌های اطراف بازار پر از افراد محلی است که در حالتور استانبول تابستان 97 خرید کردن و چانه‌زنی هستند. اگر چه اکثر ساختمان‌های دوران عثمانی مدت‌ها است که از بین رفته است، اما ساختار این منطقه هنوز هم نشان می‌دهد که این شهر در گذشته‌های دور، وقتی که مرکز یک امپراتوریتور استانبول بهار 97 عظیم بوده، چگونه و به چه شکل بوده است. مسجد سلیمانیه که یکی از شاهکارهای به جا مانده اتور استانبول خرداد 97ز «معمار سنان» است، در بالای یک تپه و در نزدیکی بازار بزرگ استانبول واقع شده است و ارزش این را دارد که در سفر به تور استانبول، از این مسجد زیبا دیدن کنید.البته برای گشت و گذار در منطقه‌ی بازار بهتر است که از سمت بازار بزرگ یا همان «کاپالی چارشی» گردش خود را شروع کنید و به سمت پایین و به طرف محله‌ی امینونو (Eminonu) پیش بروید.

 

بازار بزرگ استانبول