هتل تریپ استانبول

هتل تریپ استانبول

هتل تریپ استانبول یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که زیر مجموعه هتل های ویندهام است و دارای 108 اتاق با چشم انداز بسیار زیبایی از شهر استانبول می باشد و در فاصله 155 دقیقه مرکز خرید لوکس نشان تاشی می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 21 کیلومتر, تا فرودگاه سابیها 42 کیلومتر و تا میدان تقسیم 1 کیلومتر می باشد, این هتل برای مسافران و تجارتور استانبول بسیار هتل مناسبی می باشد و سرویس دهی هتل به صورت BBB است. در سفرتان به استانبول امکان اقامت در  این هتل برای شما و عزیزانتان فراهم می شود تا سفر خوشی را تجربه کنید و لذت ببرید.

هتل تریپ استانبول

اتاق هتل تریپ استانبول

هتل برجر استانبول

هتل برجر استانبول

هتل برجر یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در فاصله 500 متری از میدان تقسیم قرار دارد, سرویس دهی هتل به صورت BB می باشد, دسترسی به شبکه حمل و نقل دقیقا در مقابل هتل قرار دارد. هتل به مراکز تجاری, مراکز تفریحی, مراکز خرید و مراکز تاریخی استانبول بسیار نزدیک است. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر و تا فرودگاه سابیها 42 کیلومتر می باشد. هتل با 36 اتاق استاندارد, سوپریور و دلوکس آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور استانبول می باشد. هتل برجر دارای امکاناتی نظیر استخر سر پوشیده, مرکز SPAA, مرکز تناسب اندام, رستوران, کافه, حمام ترکی, سونا, شاتل درون شهری, ترانسفر, اتاق جلسات, خشکشویی و ... می باشد. در سفرتان به استانبول امکان اقامت در این هتل 44 ستاره لوکس برای شما و  عزیزانتان فراهم خواهد شد تا سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل برجر استانبول

اتاق هتل برجر استانبول

هتل کوناک استانبول

هتل کوناک استانبول

هتل کوناک استانبول یکی از هتل های 4 ستاره تاپ استانبول می باشد که امکاناتی نظیر: ترانسفر, شاتل, لاندری, خشکشویی, اتاق غیر سیگاری, خدمات 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, خدمات خانه داری, خدمات گردشگری تور استانبول, خدمات گشت شهری و می باشد تا شما مسافران عزیز تور استانبول اقامت خوشی را در این هتل سپری کنید. در سفرتان به استانبول امکان اقامت در این هتل 44 ستاره تاپ برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد شد.

هتل کوناک استانبول

اتاق هتل کوناک استانبول

رستوران هتل کوناک استانبول

هتل مانسول بوتیک استانبول

هتل مانسول بوتیک استانبول

هتل ستاره مانسول بوتیک یکی از هتل های 4 ستاره و معروف استانبول می باشد که در فاصله 100 متری از میدان تقسیم و خیابان استقلال قرار دارد و آماده پذیرایی از مهمانان تور استانبول می باشد. از جاذبه های تور استانبول که در نزدیکی هتل اند عبارت اند از: مسجد آبی, ایاصوفیه و کاخ توپکاپی. در سفرتان با تور استانبول امکان اقامت در این هتل برای شما عزیزان فراهم  خواهد شد تا سفر خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

هتل مانسول بوتیک استانبول

هتل مانسول بوتیک استانبول

هتل آنتیک استانبول

هتل آنتیک استانبول

هتل آنتیک استانبول با 130 اتاق مجهز و لوکس در مرکز استانبول آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور استانبول می باشد. هتل دارای فروشگاه های متعدد است و همین باعث محبوبیت هتل در بین مسافران تور استانبول شده است. در سفرتان با تور استانبول امکان اقامت در این هتل 44 ستاره فراهم خواهد شد تا سفر خوشی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید. 

امکانات هتل آنتیک استانبول:

استخر, سونا, خدمات 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, خدمات گردشگری تور استانبول, رستوران, کافی شاپ, فروشگاه, صرافی, پارکینگ, اینترنت, ماساژ, اتاق مخصوص معلولین, اتوشویی, خشکشویی, خدمات خانه داری, خدمات تهیه بلیط, شاتل, کرایه اتومبیل, کپی, فکس, دستگاه خودپرداز و ... .

هتل آنتیک استانبول

اتاق هتل آنتیک استانبول

رستوران هتل آنتیک استانبول

لابی هتل آنتیک استانبول