هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد

هتل الغدیر مشهد از هتل های 4 ستاره خوب مشهد است که از هتل های نوساز نزدیک به حرم امام رضا می باشد. این هتل مقابل باغ نادری و در نزدیکی بازار بزرگ مرکزی مشهد می باشد. در این هتل بازارچه به نام الغدیر وجود دارد. این هتل دارای  300 اتاق می باشد. رستوران این هتل دارای ظرفیت 2000 نفر می باشد.

امکانات هتل الغدیر مشهد شامل پذیرش شبانه روزی، رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ، نمازخانه، تاکسی سرویس، کافی نت، اینترنت، صندوق امانات، لاندری و ... می باشد.

آدرس : مشهد، چهارراه شهدا، ابتدای خیابان آزادی

 

 

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد از هتل های 4 ستاره تازه تاسیس نزدیک به حرم امام رضا می باشد. این هتل با 90 اتاق آماده خدمات رسانی به مسافران تور مشهد می باشد. هتل مینو مشهد دارای سه رستوران با نام های مروارید، مرجان و صدف است. فاصله هتل مینو مشهد تا ایستگاه راه اهن 20 دقیقه و تا فرودگاه 15 دقیقه می شود. از امکانات هتل مینو مشهد برای مسافران تور مشهد می توان به پذیرش  شبانه روزی، رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، تاکسی سرویس، فروشگاه، لاندری، نمازخانه، اینترنت و ... اشاره کرد.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 16 و 18

 

 

هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد

هتل آزادی مشهد از هتل های چهار ستاره نوساز مشهد می باشد. این هتل که به هتل بانک صادرات معروف است در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد و فاصله پیاده تا حرم حدود 55 دقیقه می باشد. اتاق های بزرگ این هتل شامل سوئیت سه تخته که دارای سه تخت و ظرفیت یک نفر اضافه را دارد و همچنین آپارتمان دو خوابه که دارای چهار تخت و ظرفیت دو نفر اضافه را دارد. فاصله هتل آزادی مشهد تا فرودگاه 20 دقیقه می شود. از امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی،  کافی شاپ، فروشگاه، پارکینگ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن همایش، تاکسی سرویس، اینترنت، کافی نت و ... اشاره داشت.

آدرس : مشهد، خیابان آزادی، مقابل باغ نادری، هتل آزادی مشهد

 

 

هتل سورا دیزاین استانبول

هتل سورا دیزاین استانبول

هتل سورا دیزاین استانبول از هتل های 5 ستاره لوکس استانبول می باشد که در مرکز منطقه سلطان احمد واقع شده است. این هتل دارای 60 اتاق با امکانات تلویزیون LCDD، تهویه مطبوع، مینی بار و اینترنت هستند و برخی از اتاق ها چشم انداز رو به باغ دارند. هتل سورا دیزاین فقط 2 دقیقه تا ایستگاه مترو فاصله دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 16 کیلومتر و همچنین تا مسجد آبی و ایاصوفیه 100 متر می شود. گردشگران تور استانبول می توانند از غذاهای ترکی و کباب های خوشمزه رستوران هتل میل  نمایند.

امکانات هتل سورا دیزاین استانبول شامل پذیرش شبانه روزی، رستوران، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، باشگاه، اسپا، فروشگاه، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، پارکینگ، لاندری، اتاق های VIP، اتاق های خانوادگی، کرایه دوچرخه، خدمات گردشگری، خدمات فکس و کپی و ... می باشند.

هتل فور سیزن بسفر استانبول

هتل فور سیزن بسفر استانبول

هتل 5 ستاره فور سیزن بسفر استانبول در نزدیکی بسفر واقع شده است و از هتل های لوکس استانبول به شمار می رود. این  هتل در امتداد تنگه بسفر در اسکله و محله بشیکتاش واقع شده و مسجد سلیمانیه، مسجد آبی و بازار ادویه در نزدیکی آن هستند. این هتل 170 اتاق با دکوراسیون زیبا دارد و دارای امکانات تلویزیون، ماهوره، بار، میز کار، سیستم امنیتی و سیستم تهویه هستند. در رستوران Aqua این هتل انواع غذاهای ترکی، ایتالیایی و مدیترانه ای برای گردشگران تور استانبول سرو می  شود.

امکانات هتل فور سیزن بسفر استانبول شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، باشگاه ورزشی، باغ، تراس، تراس آفتابگیر، ترانسفر فرودگاهی، کرایه اتومبیل، مرکز بیزنس، لاندری، صندوق امانات، خدمات تهیه بلیط، صرافی، خدمات نگهداری از کودک، پارکینگ و ... می باشند.